Opgelost door Voordeelscooters: Vergoeden schade

Guzel85

Eind januari mijn scooter bij Voordeelscooters gebracht voor een grote beurt.O.a. boegie, bobine en V-snaar vervangen. 1,5 week later mijn scooter opgehaald.Mijn scooter heeft het 2 weken gedaan en op een dag wilde die niet meer starten toen ik naar mijn werk wilde.Dit keerheb ik ervoor gekozen om met een dealer in de buurt in zee te gaan.Mijn scooter is door hen netjes opgehaald, al de dag erna werd ik gebeld met de mededeling dat ik mijn scooter kan komen halen.Tot mijn grote verbazing kreeg ik te horen dat het probleem aan de kapotte bobine lag die 2 weken geleden was vervangen door Voordeelscooters.Ik heb Voordeelscooters hierover gebeld.Ik vroeg hoe dat kon en wilde toch tegemoet koming voor de geleden schade.Het heeft mijn namelijk nogmaals 40 euro gekost.Ik kreeg niet duidelijk een antwoord erover en ze zouden op terug komen.Na een week dat ik niets van ze heb vernomen heb ik ze gebeld en kreeg de mededeling dat ze dat niet vergoeden omdat het aan mijn scooter zou liggen.

Ik zou toch graag een tegemoet komen willen hebben voor de geleden schade ondanks dat mijn scooter in onderhoud was geweest bij Voordeelscooter.

Beste Türker,

Wij vinden het natuurlijk vervelend dat u twee weken na de reparatie stil komt te staan met uw scooter. Wij kunnen alleen geen kosten vergoeden van andere reparateurs. Tevens hebben wij nog wel gevraagd om een kwitantie van de reparatie welke u niet kon aantonen.

Wij geven wel garantie op onderhoud en reparaties maar deze kunnen enkel en alleen bij ons zelf geclaimd worden. Wat wij eventueel wel kunnen doen is de bobine zelf als garantie opsturen, wij willen dan wel graag de oude bobine retour ontvangen.

Onze klantenservice zal op korte termijn telefonisch contact met u opnemen om uw klacht verder te bespreken.

Guzel85
    Het feit dat ik het factuur niet kan aantonen is dat ik in verbouwing zit. Maar ik ga ervan uit dat een bedrijf haar administratie op orde heeft dat wanneer er naar gevraagd wordt dat het dan tevoorschijn komt. Daarbij kunnen de uitgevoerde werkzaamheden aan de monteur gevraagd worden. Volgens hem is er maar 1 monteur en is niet gebruikelijk dat een Sym scooter ter onderhoud aangenomen wordt bij Voordeelscooters aldus de monteur. Wat is het vervolg als de bobine wordt teruggestuurd?
    Beste Türker,

Wij zijn een Bovag aangesloten reparateur en tevens een door "innovam" erkend leerbedrijf in de Mobiliteitsbranche. Wij mogen en doen onderhoud aan alle merken scooters. Het is duidelijk dat de monteur niet goed tegen eerlijke concurrentie kan.

De Bobine zal worden nagekeken en getest, wij zullen in geval van een defect de bobine vervangen voor een nieuwe.

Guzel85
    De kapotte Bobine is al vervangen heb dus geen baat bij bij een nieuwe bobine. Het zou redelijker zijn om de gedeelte van de kosten die ik vervolgens heb moeten maken te vergoeden.
    Beste Türker,

Onze klantenservice zal vandaag telefonisch contact met u opnemen om bovenstaande verder te bespreken!

Beste Türker,

Onze klantenservice heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad.
    Tijdens dit gesprek hebben wij uw klacht besproken. Wij gaan de besproken punten intern bespreken met de betrokken medewerkers om te zorgen dat dit in de toekomst beter zal verlopen.

Wij gaan er vanuit u naar tevredenheid te hebben geholpen en zouden dit graag terugzien in een positieve beoordeling op deze website.

Guzel85
    De klacht is naar tevredenheid opgelost door Voordeelscooters. Jullie hebben de zaak goed en serieus opgepakt. Dat doet een mens goed. Het feit dat jullie de confrontatie niet uit de gingen zegt al genoeg, in positieve zin. Mijn dank is groot.

T. Güzel

Guzel85

Ook een klacht indienen over Voordeelscooters?