Klacht Voordeelstraat: Bestelling niet ontvangen en na 2 x geklaagd niks gehoord.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 381142
Gebruiker
Maya
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 23 juni jl. een bestelling gedaan voor een zonne energie fontein a 29,97. Inmiddes is het 30 juli en 2 e-mails aan Voordeelstraat verder waarin ik vroeg waar mijn bestelling blijft. Ik heb inmiddels gezien dat de levering via China (!) gaat en de mail gaat via een bedrijf die Shopify.com heet.
Zo ziet de mail van Voordeelstraat eruit: (let op de woordkeus zoals Hoi F ... en groetjes Voordeelstraat !!!)
Voordeelstraat is een oplichting via China die Shopify in de arm heeft genomen en er zo mee weg komt.

"Bedankt voor je aankoop!
Hoi F,

we gaan met je order aan de slag. We sturen je een email als we de bestelling hebben verwerkt.

Onze producten worden direct verstuurd vanaf de leverancier. houd daarom rekening met een gemiddelde levertijd tussen de 7 - 20 werkdagen. Door deze directe vorm van verzending kunnen wij enorm besparen op zowel transport als opslagkosten. Dit is een van de redenen waarom wij onze producten tegen een lagere prijs kunnen aanbieden.

LET OP: het duurt een aantal dagen voordat de track en trace informatie beschikbaar is.

Heb je vragen over je bestelling neem gerust contact met ons op.

Groetjes, VoordeelStraat.nl

Bekijk bestelling
or Ga naar de website
Bestelling details
Zonne-energie Fontein. Leuk voor de vogeltjes × 1
€29,97

Subtotal

€29,97
Shipping

€0,00
Total

€29,97 EUR"

De oplossing

Dat dit bedrijf stopt met oplichting, vooral voor iedereen die er na mij ook nog een keer intrapt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Voordeelstraat hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maya
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Voordeelstraat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen