Klacht Voordeelstraat: Bestelling niet ontvangen en na 2 x geklaagd niks gehoord.

Maya

Ik heb op 23 juni jl. een bestelling gedaan voor een zonne energie fontein a 29,97. Inmiddes is het 30 juli en 2 e-mails aan Voordeelstraat verder waarin ik vroeg waar mijn bestelling blijft. Ik heb inmiddels gezien dat de levering via China (!) gaat en de mail gaat via een bedrijf die Shopify.com heet.
Zo ziet de mail van Voordeelstraat eruit: (let op de woordkeus zoals Hoi F ... en groetjes Voordeelstraat !!!)
Voordeelstraat is een oplichting via China die Shopify in de arm heeft genomen en er zo mee weg komt.

"Bedankt voor je aankoop!
Hoi F,

we gaan met je order aan de slag. We sturen je een email als we de bestelling hebben verwerkt.

Onze producten worden direct verstuurd vanaf de leverancier. houd daarom rekening met een gemiddelde levertijd tussen de 7 - 20 werkdagen. Door deze directe vorm van verzending kunnen wij enorm besparen op zowel transport als opslagkosten. Dit is een van de redenen waarom wij onze producten tegen een lagere prijs kunnen aanbieden.

LET OP: het duurt een aantal dagen voordat de track en trace informatie beschikbaar is.

Heb je vragen over je bestelling neem gerust contact met ons op.

Groetjes, VoordeelStraat.nl

Shipping

€0,00
Total

€29,97 EUR"

Dat dit bedrijf stopt met oplichting, vooral voor iedereen die er na mij ook nog een keer intrapt.

Wij vinden dat Voordeelstraat hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Maya
Geen

Ook een klacht indienen over Voordeelstraat?