Opgelost door Voordeeltafels.nl: Levering 4 maanden vertraagd

content Opgelost
Laurentius

We hebben op 09-09-2019 tafels gekocht en betaald bij Voordeeltafels. De tafels zijn nog niet geleverd. Elke keer dat we bellen, wordt een nieuwe smoes genoemd en de aflevering wordt verder uitgesteld. Nu zijn we 4 maanden verder en hebben net te horen gekregen dat de beloofde levering van vandaag helemaal niet zichtbaar in het systeem is. We maken ons ernstige zorgen om de goede afloop van de situatie en willen graag definitieve snelle levering of geld terug.

We willen dat de tafels het snelst deze week afgeleverd worden. Gaarne contact opnemen .

Voordeeltafels
    Goedenavond .

Klopt allereerst onze excuses we werken met man en macht dag en nacht om alles af te krijgen en uit te leveren. Wij begrijpen u frustratie hierin en zoals afgesproken gisteren zullen wij gegarandeerd deze week komen leveren. Maar u moet we netjes blijven naar mijn collega toe , ik begreep dat u enorm boos werd wat terecht is maar het moet enigszins netjes blijven zonder woorden. Nogmaals onze oprechte excuses voor de enorme vertraging van uw levering.

Wij hopen dat u de tafels heel erg mooi gaat vinden!

Laurentius
Nieuwe leverdatum afgesproken.

Ook een klacht indienen over Voordeeltafels.nl?