Klacht Voordeeltafels: Dit bedrijf communiceert slecht met klanten en komt afspraken niet na.

Klachtnummer
# 415017
Gebruiker
Apeldoorn#1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tafel die +/- eind november geleverd zou worden is er nog steeds niet. Het bedrijf communiceert slecht over een nieuwe leveringsdatum. In totaal hebben ze nu bijna 3 maanden de tijd gehad om de tafel te maken en te leveren. Er is geen uitleg en we worden telkens afgescheept. De beloofde levering op 11 december is laat in de middag op 10 december afgezegd. Sindsdien zijn we niet door het bedrijf zelf gebeld maar moeten we telkens zelf met ze bellen. Gisteren was mij verteld dat ze alle emails gaan beantwoorden maar onderstussen is onze email die we in December hadden verstuurd onbeantwoord gebleven. Kortom, dit bedrijf communiceert slecht met klanten en komt afspraken niet na.

De oplossing

Uitleg geeft waarom onze tafel en de planken die we hebben besteld niet geleverd worden en een definitieve leveringsdatum geven.

1 reactie

  1. Auteur
    Apeldoorn#1
    Datum
    We hebben inmiddels een nieuwe leveringsdatum gekregen. We wachten af of die gehaald gaat worden.

Ook een klacht indienen over Voordeeltafels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen