Klacht Voordeeltafels: Dit bedrijf communiceert slecht met klanten en komt afspraken niet na.

Apeldoorn#1

Tafel die +/- eind november geleverd zou worden is er nog steeds niet. Het bedrijf communiceert slecht over een nieuwe leveringsdatum. In totaal hebben ze nu bijna 3 maanden de tijd gehad om de tafel te maken en te leveren. Er is geen uitleg en we worden telkens afgescheept. De beloofde levering op 11 december is laat in de middag op 10 december afgezegd. Sindsdien zijn we niet door het bedrijf zelf gebeld maar moeten we telkens zelf met ze bellen. Gisteren was mij verteld dat ze alle emails gaan beantwoorden maar onderstussen is onze email die we in December hadden verstuurd onbeantwoord gebleven. Kortom, dit bedrijf communiceert slecht met klanten en komt afspraken niet na.

Uitleg geeft waarom onze tafel en de planken die we hebben besteld niet geleverd worden en een definitieve leveringsdatum geven.

Apeldoorn#1
    We hebben inmiddels een nieuwe leveringsdatum gekregen. We wachten af of die gehaald gaat worden.

Ook een klacht indienen over Voordeeltafels?