Opgelost door Voordeeltrends: Missende TV Kast

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 330798
Gebruiker
Ina72
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 10.10.2018 2 dezelfde TV Kasten bestelld.
Op 15.10.2018 is er 1 van de 2 TV Kasten bij mijn buurvrouw afgeleverd.
Naar meerdere keeren een ticket(een soort mail) aangemaakt te hebben en meerdere keeren gebeld te hebben...geen 2de kast.
Op 2.11.2018 heb ik weer eens tel.contact gezocht en toen van de medewerker klantenservice vernomen dat de kast vandaag!!! in de uitlevering staat!!!dat ze mij de track en tracé stuurt om de kast te volgen!!!en dat ze mij 50 Euro als compensatie op mijn rekening over zou maken!!!
Gebeurt is er tot vandaag 5.11.2018 helemaal niets...geen kast geen track en trace en helemaal geen compensatie!!!

De oplossing

Binnen deze week de missende kast ontvangen of mijn geld nog deze week terug!

1 reactie

  1. Auteur
    Ina72
    Datum
    De TV Kast is vandaag 9.11.2018 afgeleverd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ina72
Datum
Uiteindelijke oplossing Kast is afgeleverd.
Status
opgelost
Beoordeling
sad