Klacht Voordeeltrends: Voordeeltrends is een waardeloze online-shop die zijn beloftes niet nakomt! Oplichters!

HM1992

Er wordt beloofd dat je je bestelling binnen 24 uur ontvangt (dit staat op de site). Maar dit was niet het geval. Er achteraan gegaan. Er werd vervolgens gezegd dat het pakketje vandaag verzonden is en ik een mail met track&tracecode kan verwachten. Er werd mij gegarandeerd (wel twee keer) dat ik het pakketje dan echt de volgende dag binnen zou krijgen. Die mail met code ontving ik niet en ook het pakketje ontving ik de volgende dag niet. Ik ben er uiteraard opnieuw weer achteraan gegaan. Ze beweren dat het pakket wel verzonden is, maar ik geloof het niet. Ze geven mij geen code om het pakketje te volgen. Hier heb ik nogmaals om gevraagd, maar er wordt ineens niet meer gereageerd. Inmiddels ben ik verhuisd, waardoor het pakket (als die überhaupt nog komt) naar mijn oude adres gestuurd wordt. Inmiddels zijn we zo'n 92 uur verder. Lekkere service 'binnen 24 uur bezorgd'.

Ik wil uiterlijk MORGEN mijn pakket binnenkrijgen en anders per direct mijn geld terug!

Voordeeltrends
    Beste H Luth,

Wat verleend om te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen.
    Helaas had uw bestelling vertraging opgelopen door onvoorziene omstandigheden.
    Wij betreuren dit uiteraard ten zeerste.
    Uw bestelling is reeds verzonden, u kunt deze volgen via de tracking die wij u per email hebben verstuurd.
    Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Team Voordeeltrends.

Ook een klacht indienen over Voordeeltrends?