Klacht Voordeeluitjes.nl: Kosten verschuiven boeking de Elderschans

Gerard H

Bij Voordeeluitjes een 3 daags arrangement van 4 t/m 6 juni bij de Elderschans geboekt voor 13 gepensioneerden waarvan het merendeel tot de risicogroep behoort,
Met de corona beperkingen kunnen wij als groep niet met elkaar optrekken. Verschuiven naar een latere datum t/m 31 mei 2021 kan alleen tegen betaling van €20,00 per persoon plus vooraf betaling van de totale kosten van het arrangement. Volgens Voordeeluitjes valt hier niets aan te doen, de Elderschans is daar als een van de weinige hotels nogal star in. Boekingskosten per persoon berekenen vind ik nogal wat evenals het betalen van het volledige bedrag vooraf. Hier kan ik mij niet in vinden maar ik heb geen andere keuze, Voordeeluitjes kan hier niets aan veranderen ook al heb ik bij hen geboekt.

Kosten verschuiven verlagen evenals betalen volledige bedrag, een percentage van het volledige bedrag is redelijker.

Wij vinden dat Voordeeluitjes.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Voordeeluitjes.nl?