Klacht Voordeelvanger.nl: Aankoopbedrag order 300087114 wordt niet teruggestort

Erik Althuisius

Op 18-6-2015 heb ik een product besteld (order 300087114), dit zou uiterlijk 2-7-2015 worden geleverd. Er werd echter niets bezorgd.
Na meerdere mails over waarom niet bezorgd werd, zonder reactie, heb ik gebeld. De status van de levering was onduidelijk en ik zou per mail op de hoogte worden gebracht.
Dit gebeurde op 14-7-2015. In de mail van Margret van der Velden stond dat het product niet meer leverbaar was en dat het aankoopbedrag op onze rekening zou worden teruggestort.
Na weer meerdere mails hierover, weer zonder reactie, maar weer gebeld. Op dat moment was het te druk aan de telefoon en ik zou binnen een half uur worden teruggebeld. Dit gebeurde echter niet. Daarop heb ik maar weer een mail gestuurd, en kreeg ik van Nicky Oonincx antwoord terug dat het aankoopbedrag binnen 10 dagen zou worden bijgeschreven op onze bankrekening.
Tot op de dag van vandaag is dit nog niet gebeurd.

Graag zou ik het aankoopbedrag (EUR 65,90) direct teruggestort zien op onze rekening, zoals al diverse keren is beloofd.

Voordeelvanger.nl
    Na controle is gebleken dat er per abuis iets mis is gegaan met het verwerken van de restitutie. Daar wij zorgdragen de restitutie vandaag 12 augustus 2015 opnieuw de verwerken. Wij verwachten dat het bedrag binnen enkele werkdagen staat bijgeschreven op het door u opgegeven bankrekeningnummer. Wij attenderen u er hierbij op dat terug storting altijd gedaan wordt op de rekening waarvan de betaling heeft plaats gevonden. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Erik Althuisius
    De reactie van Voordeelvanger.nl van 12 augustus was hoopgevend. We zijn inmiddels 18 augustus en het geld is nog niet ontvangen. Volgens de site van ABN AMRO (waar de rekening van Voordeelvanger.nl is), een overboeking naar een rekening van een andere bank uiterlijk de volgende werkdag bij de ontvanger op de rekening (zie https://www.abnamro.nl/nl/prive/betalen/geld-overmaken/verwerkingstijden.html).
    Graag alsnog de betaling vandaag (18-8-2015) in orde maken.
    Voordeelvanger.nl
    Op 20 augustus jl. telefonisch contact gehad met de klant. Na controle is gebleken dat het bedrag reeds is teruggestort, wij verwachten dat het bedrag binnen enkele dagen zichtbaar is op het door de klant opgegeven bankrekeningnummer.
    Voordeelvanger.nl
    Graag vernemen wij van de klant of het bedrag ondertussen op de rekening zichtbaar is.
    Erik Althuisius
    Door tussenkomst van Klachtenkompas.nl is Voordeelvanger.nl uiteindelijk de afspraken nagekomen. Ondanks dat heeft het er wel toe geleid dat ik nooit meer iets zal bestellen bij Voordeelvanger.nl. Als er direct adequeaat was gereageerd op mails en telefoon en het probleem snel en correct was afgehandeld, was het misschien heel anders gelopen...

Ook een klacht indienen over Voordeelvanger.nl?