Opgelost door Voordeelvanger.nl: Apparaat defect bij ontvangst

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 124648
Gebruiker
Nviki
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 11-08 een bestelling van voordeelvanger ontvangen. Twee dagen later dacht ik de fitnessmachine eens in elkaar te gaan zetten, maar helaas is een snoertje uit een buis naar de computer afgebroken. Geef dit gelijk door via voordeelvanger's website en dezelfde avond nogmaals maar tot op heden totaal geen respons.

De oplossing

Vervanging product of volledige compensatie.

2 reacties

  1. Auteur
    Voordeelvanger.nl
    Datum
    Wij hebben de klant op 25 augustus jl. per mail op de hoogte gebracht:

    - Beste Bakermans,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Helaas heeft u aangegeven dat uw Vitarid-R Full-Body Hometrainer defect is, waarvoor onze welgemeende excuses.

    Wij zenden u een nieuw Vitarid-R toe. Het defecte artikel hoeft u niet retour te zenden naar ons magazijn.

    Onze oprechte excuses voor het ontstane ongemak.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groeten,
  2. Auteur
    Nviki
    Datum
    Redelijk goed afgehandeld. Alhoewel ik later er pas achter ben gekomen dat er bij het eerste product nog meer mis was (belangrijk onderdeel niet aanwezig) en bovendien allebei de producten al eerder gebruikt waren. Als in beide niet nieuw dus.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nviki
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Voordeelvanger.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen