Klacht Voordeelvanger.nl: Artikel niet geleverd, geen reactie. Misbruik 0900nummer

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 125111
Gebruiker
vd Loo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 4-8 een parasol besteld. Dit is echt een seizoensproduct, in september heb ik er niet veel meer aan. Ik kreeg een bevestiging dat hij uiterlijk op 20-8 geleverd wordt. Na 20-8 heb ik 2 keer gemaild wanneer ik de parasol kan verwachten, geen enkele reactie.

Op de website wordt een 0900 nummer vermeld zonder openingstijden. Bellen naar het nummer kost 1 euro per gesprek. Vrijdag om 16.00 uur gebeld, de 1 euro wordt in rekening gebracht en vervolgens hoor je dat ze gesloten zijn vanaf 1 uur. Maandag nog 2 keer proberen te bellen. Eerst wordt de 1 euro in rekening gebracht. Dan wordt er gezegd, wij verzoeken u op een ander moment terug te bellen en wordt de verbinding verbroken. Schandalig dat ze op deze manier met een 0900 nummer geld proberen te verdienen!

De oplossing

Ik wil een reactie, en mijn bestelling annuleren als deze niet direct geleverd kan worden

2 reacties

  1. Auteur
    Voordeelvanger.nl
    Datum
    Wij hebben de klant op 25 augustus jl. per mail geïnformeerd:

    -Beste Elsa van de Loo,

    Helaas hebben wij onlangs van onze leverancier vernomen dat er door onvoorziene omstandigheden vertraging was opgelopen. Hierdoor heeft de levering aan onze klanten ook wat vertraging opgelopen, waarvoor onze welgemeende excuses.

    Hierbij delen wij u mede dat uw bestelling nog deze week wordt verzonden, derhalve verwachten wij deze in de loop van week bij u te bezorgen.


    Met vriendelijke groeten,
  2. Auteur
    vd Loo
    Datum
    Eerdere e-mails werden niet beantwoord pas toen ik een klacht via deze site heb ingediend. Artikel vandaag ontvangen.
    Verder werd er niet aangegeven waarom er op mijn eerdere e-mails niet is gereageerd. Ook heb is misbruik van 0900 nummer gemeld. Je belt klantenservice betaalt 1 euro per gesprek en dan wordt het gesprek beeindigt met bel maar een andere keer terug. Ook hier zie ik geen reactie op. Slechte service niet aan te raden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vd Loo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Voordeelvanger.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen