Klacht Voordeelvanger.nl: Artikel niet geleverd, geen reactie. Misbruik 0900nummer

vd Loo

Ik heb op 4-8 een parasol besteld. Dit is echt een seizoensproduct, in september heb ik er niet veel meer aan. Ik kreeg een bevestiging dat hij uiterlijk op 20-8 geleverd wordt. Na 20-8 heb ik 2 keer gemaild wanneer ik de parasol kan verwachten, geen enkele reactie.

Op de website wordt een 0900 nummer vermeld zonder openingstijden. Bellen naar het nummer kost 1 euro per gesprek. Vrijdag om 16.00 uur gebeld, de 1 euro wordt in rekening gebracht en vervolgens hoor je dat ze gesloten zijn vanaf 1 uur. Maandag nog 2 keer proberen te bellen. Eerst wordt de 1 euro in rekening gebracht. Dan wordt er gezegd, wij verzoeken u op een ander moment terug te bellen en wordt de verbinding verbroken. Schandalig dat ze op deze manier met een 0900 nummer geld proberen te verdienen!

Ik wil een reactie, en mijn bestelling annuleren als deze niet direct geleverd kan worden

Voordeelvanger.nl
    Wij hebben de klant op 25 augustus jl. per mail geïnformeerd:

-Beste Elsa van de Loo,

Helaas hebben wij onlangs van onze leverancier vernomen dat er door onvoorziene omstandigheden vertraging was opgelopen. Hierdoor heeft de levering aan onze klanten ook wat vertraging opgelopen, waarvoor onze welgemeende excuses.

Hierbij delen wij u mede dat uw bestelling nog deze week wordt verzonden, derhalve verwachten wij deze in de loop van week bij u te bezorgen.

Met vriendelijke groeten,
    vd Loo
    Eerdere e-mails werden niet beantwoord pas toen ik een klacht via deze site heb ingediend. Artikel vandaag ontvangen.
    Verder werd er niet aangegeven waarom er op mijn eerdere e-mails niet is gereageerd. Ook heb is misbruik van 0900 nummer gemeld. Je belt klantenservice betaalt 1 euro per gesprek en dan wordt het gesprek beeindigt met bel maar een andere keer terug. Ook hier zie ik geen reactie op. Slechte service niet aan te raden

vd Loo

Ook een klacht indienen over Voordeelvanger.nl?