Klacht Voordeelvanger.nl: Bestelling tot op heden niet ontvangen

Kenji

lechte leverancier bestelling duurt veel te lang. Heb 30 dec 2015 een vitality pur topper besteld na telefonisch contact gehad te hebben ik wilde weten of de topper op voorraad was en de topper was op voorraad en zou begin jan geleverd worden 4 of 5 jan niet dus. Na de bestelling kreeg ik een bevestigingsmail met de uiterlijke verzenddatum 6 jan niet dus. 5 jan gebeld met voordeelvanger.nl zouden ze achteraan gaan en mij terug bellen, heb 6 jan zelf maar gebeld vrijdag komt de topper pas binnen bij voordeelvanger en als ik geluk heb heb ik de topper pas zaterdag of maandag. Dit was niet volgens de afspraak tot op heden heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen. Heb erachteraan gemaild wegens vertraging komt de topper later. Vandaag 11 jan heb ik voordeelvangers gemaild en verzocht de koop te ontbinden dit kan binnen 14 dagen en die zijn nog niet verstreken en dat ik mijn geld terug wil. 1x maar nooit weer dat ik hier nog wat bestel.

Mijn geld terug en wel zsm.

Voordeelvanger.nl
    Beste Klant,

Daar wij tussen Kerst en Oud&Nieuw gesloten waren, is er een achterstand ontstaan in het beantwoorden van onze e-mails. Onze oprechte excuses hiervoor.

Wij kunnen u bevestigen dat wij weer volledig bijlopen en uw vragen dan ook binnen 48 uur zullen beantwoorden!

Ik zie dat wij uw vraag ondertussen in behandeling is genomen. Op uw verzoek gaan wij het bedrag weer bijschrijven op uw bankrekeningnummer.

Nogmaals excuses voor de vertraagde afhandeling van uw vraag.

Team VoordeelVanger.
    Kenji
    Dat jullie tussen oud en gesloten waren is mij niet verteld toen ik op 30 december belde om te vragen hoe snel ik de bestelling zou ontvangen uw antwoord was 4 of 5 januari. Maar dat terzijde ik heb de koop inmiddels ontbonden. Alleen heb ik een week na ontbinden van de koop nog steeds mijn geld niet terug. Dit omdat jullie de terugbetalingen niet zelf doen maar door een andere partij met als gevolg dat klanten 14 dagen moeten wachten op hun geld schande.

Kenji

Ook een klacht indienen over Voordeelvanger.nl?