Opgelost door Voordeelvanger.nl: Geen dubbelzijdige tape ontvangen en geen geld teruggekregen

123mar

Op 13 april 2022 heb ik online dubbelzijdige tape (bestelling #2327) besteld en €15,95 betaald. Na diverse e-mails naar hun klantenservice gestuurd te hebben kreeg ik op 18 mei 2022 een antwoord op mijn e-mails met de mededeling dat ze een achterstand hadden omdat de pakketten vertraging hadden opgelopen.

Nu zijn we een maand verder, ik had ze op 29 mei 2022 een e-mail gestuurd met het verzoek om mijn €15,95 terug te storten op mijn rekening omdat ik de dubbelzijdige tape nog steeds niet heb ontvangen en de tape niet meer hoef te ontvangen.

Tot nu toe nog geen geld teruggestort gekregen en de dubbelzijdige tape ook nooit ontvangen.

Ik wil mijn geld af €15,95 terugkrijgen
De klacht ging NIET over Voordeel.nl maar BETREFT Voordeelhunter.nl

Voordeelvanger.nl
    Goedendag,

Uit uw bericht blijkt dat u de bestelling niet bij VoordeelVanger heeft geplaatst, maar bij onze concurrent 'Voordeelhunter'. Wij adviseren u om contact op te nemen met de Klantenservice van Voordeelhunter.nl.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Ook een klacht indienen over Voordeelvanger.nl?