Opgelost door Voordeelvanger.nl: geen goede levering en geld weg

Ronald

schoenen bestelt , ik vroeg of er een track and trace bij zou zitten of hoe ik mijn pakket kon volgen , kreeg geen antwoord maar standaard mail met bestel order , dan krijg ik na 2 weken te horen dat mijn kleur er niet meer was (beetje laat en waarom er waren er nog genoeg toen ik bestelde) vervolgens krijg ik een korte mail met : we hebben grijs nog , verder niets!
Ik reageer met doe maar grijs dan en wanneer kan ik het verwachten ? Maar weer geen antwoord tot op heden negeren ze elke mail van mij , krijg me geld ook niet terug ! Nu zit ik in het duister , weet niet of ik nog ooit iets ontvangt en ook mijn geld ben ik kwijt !

Geld terug

Voordeelvanger.nl
    Beste Ronald,

Bedankt voor uw beoordeling. Dankzij uw ervaring kunnen wij onze organisatie, productinformatie en kwaliteit blijven optimaliseren.

Er was helaas een voorraad verschil bij onze leverancier van de door u bestelde espadrilles, waardoor de levering van de gewenste kleur niet plaats kon vinden binnen de aangegeven levertijd.

U gaf aan mijn collega door dat een andere kleur ook prima is om te versturen. Ik heb net onze leverancier gesproken wat de huidige status hier van is. Hij gaf door dat de espadrilles vandaag verzonden worden. Onze leverancier stuurt mij straks de track & trace. Zodra ik deze heb ontvangen, ontvangt u nog een berichtje van mij.

Mocht u het pakket willen annuleren, adviseren wij het pakket te weigeren. Dan gaat het pakket automatisch retour naar onze leverancier. Uiteraard krijgt u dan restitutie van het aankoopbedrag.

Indien u nog vragen heeft, horen wij het graag!

Met vriendelijke groeten,

Liza | VoordeelVanger.nl
    International Trade Concepts B.V.

Ronald
Als het goed is krijg ik vandaag (track and trace ontvangen) mijn bestelling , ik ben door iemand anders geholpen en zij voldeed aan al mijn verwachtingen en heeft alles in één dag weten op te lossen.

Ook een klacht indienen over Voordeelvanger.nl?