Opgelost door Voordeelvanger.nl: Ik krijg geen antwoordnummer om pakketje te retourneren terwijl ik NIETS kan uitprinten.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 513893
Gebruiker
Gebruiker1589642483
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nog steeds kan ik het pakketje van Voordeelvanger.nl niet retourneren. Inmiddels heeft iemand een foto vd retourbetaling via UPS opgestuurd. Nu krijg ik een mail met retourkosten met barcode voor DHL en die moet ik uitprinten. Maar ik KAN NIETS UITPRINTEN! (en AfterPay hijgt in mijn nek...)

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf EINDELIJK een ANTWOORDNUMMER opstuurt zodat ik het pakketje (via PostNL) kan retourneren aan het door hen opgegeven adres.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Voordeelvanger.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Gebruiker1589642483
    Datum
    Stomme iPad, ik had geschreven retour-ETIKET, maar spellingscontrole maakte er retourKOSTEN van....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1589642483
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na ruim een maand soebatten heb ik EINDELIJK het retour-adres en het antwoordnummer gehad om mijn pakketje (zonder iets te hoeven uitprinten) te kunnen retourneren. Ze schreven in die laatste mail zelfs: “Geen probleem” terwijl ze meer dan n maand problemen maakten! Nu nog wachten tot ze AfterPay hebben ingelicht.... 25 januari gelijk opgestuurd naar opgegeven adres met antwoordnr. Bevestiging van retour gehad na 9 dgn en de dag daarop retourbevestiging van AfterPay...! pfff.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Voordeelvanger.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen