Opgelost door Voordeelvanger.nl: mooi op foto, maar in het echt gesjost, bestolen

content Opgelost
Vanger in hun voordeel

ik heb 2 conferencestoelen bij voordeelvanger besteld, na ontvangst was er iets defect, bout ging niet in de stoel, Voordeelvanger zet en plaatst een mooie foto van zo'n stoel inéén gezet op hun site. 1. ik wens die stoelen ineengezet thuis te krijgen, niet dat ik ze zelf inéén moet doen, trouwens ik ben alléen en dat gaat heel moeilijk dan, 2. er gaat bout niet in de stoel. Ik geef de klacht en opmerking door aan voordeelvanger, er word niet naar geluisterd, ik vraag 2 ineengezette stoelen in andere kleur, ik krijg bericht van voordeelvanger dat dit niet kan, stoelen retour doen moet ik verplicht door het bedrijf die ze geleverd hebben terugsturen, ik moet daar 23,5€ voor dokken, terwijl ik ze toch kan opsturen op een manier dat voor mij goedkoper is. Ik heb 193,80€ betaalt en zou graag dat bedrag terug krijgen van Voordeelvanger, Men belooft NIET wat ze beloven op foto en hun website, waar zit hun service ? en heb ik met oneerlijke mensen te maken ?

Voordeelvanger.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Vanger in hun voordeel
    nog vergeten bij te zeggen dat ik die stoelen even later aan 25€ het stuk ergens anders goed koper zie staan, ook leuk dat

Vanger in hun voordeel
Voordeelvanger heeft me mail gezonden dat ze het pakket gratis terug komen halen, het is wel effectief afwachten of het zo zal zijn, dit zal ik hier laten weten, of ik wel alle centjes terug krijg alles is in orde gekomen, Voordeelvanger Bedankt

Ook een klacht indienen over Voordeelvanger.nl?