Klacht Voordeelvanger.nl: Na Klacht ingediend zou mij mijn geld terug betalen nogsteeds niet gebeurd

Theo schoonhoven

Hebben het klachten traject doorlopen en telefonisch contact gehad zouden mij geld terug betalen geloofde dit en de klacht afgesloten maar sins dien niets meet vernomen en dus ook nog steeds mijn geld niet terug bedrijf houd zich gewoon niet aan gemaakte afspreken dus wil nu opnieuw klacht indienen wil mijn geld terug

GELD TERUG EN NU SNEL OOK AL ZIJN ER FEESTDAGEN HADDEN ZE DAT VOOR DIE TIJD MAAR MOETEN DOEN.
Theo Schoonhoven
Heinsiuslaan 26
3843WT te Harderwijk
Tel 0341 460854
Bedrag 35,90
overmaken naar rekening: NL72 INGB 0003 2850 84 t.n.v. T D Schoonhoven te Harderwijk.

Voordeelvanger.nl
    Geachte heer Schoonhoven,In ons laatste telefoongesprek heb ik u gemeld dat het pakket al verzonden was.
    U diende deze te weigeren aan de deur, dit heeft u gedaan en uw pakket is op 12-12 retour verwerkt.Het duurt normaliter 14 dagen voor het bedrag weer op uw rekening staat, wij hebben u dit ook gemeld.Echter door de feestdagen kan dit een aantal dagen later zijn,excuses hiervoor.Wij verwachtte dat het bedrag deze dagen op uw rekening zal staan.Nogmaals onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Voordeelvanger.
    Theo schoonhoven
    Wel uiteindelijk het geld terug maar veel en veel te laat volgens afspraak dus blijf met een ontevreden gevoel zitten.

Theo schoonhoven

Ook een klacht indienen over Voordeelvanger.nl?