Klacht Voordeelvanger.nl: OP 28 mei een flexibele tuinslang besteld en betaald, bevestiging gekregen maar nog niets ontvangen

Angel

Op 28 mei via de site van Voordeelvanger een flexibele tuinslang gekocht voor Vaderdag, ruim op tijd, de bestelling is betaald en bevestiging gekregen dat de uiterste leverdatum 11 juni is. Mooi op tijd voor Vaderdag van 17 juni. Rond de datum van levering email gestuurd, wanneer ik de bestelling geleverd kreeg, geen rectie. Op 17 juni op Vaderdag, (geen cadeau voor papa) gereageerd dat ik op mijn eerste mail geen reactie heb gekregen en dat de beloofde levertijd voorbij is. Op 20 juni na telefonisch onderhoud met dame van klantenservice, die mij verteld dat er helemaal geen voorraad was en ze helemaal niet wist wanneer leverancier de bestelling deed leveren??? Heb ik daar een boodschap aan, waarom dan niet richting klant dit communiceren. lagen achter met mail-beantwoording. Tot op heden , niets ontvangen, geen bestelling, geen antwoord op mijn drie mails en zich niet eens de moeite genomen om klant over de vertraagde levering ook maar iets te melden. geld kwijt en geen product.

Ik ben van mening dat Voordeelvanger in gebreke is gebleven volgens de algemene voorwaarden van hun bedrijf. De klant geen informatie verstrekken zoals een fatsoenlijk bedrijf behoort. Klant niet op de hoogte brengen van vertraagde levering en niet eens de moeite nemen om de 3 mails te beantwoorden. Ik verwacht dat ze een andere spiraalslang met de gratis sproeiknop versturen en voor het ongemak een vergoeding c.q. een slang met grotere lengte leveren. Ik vind dit het minste wat ze als bedrijf kunnen doen na ingebreke te zijn gebleven van voornoemde zaken dat ze dit aan de klant verschuldigd zijn om klant tevreden te houden en hun naam hoog te houden. verwacht spoedig een oplossing, de spiraalslang te ontvangen alsmede een terecht tegemoetkoming voor deze lakse manier van zaken doen richting klant

Voordeelvanger.nl
    Reeds een poging gedaan telefonisch contact op te nemen met de klant. Echter, helaas tevergeefs. Daar wij u per e-mail hebben geinformeerd.
    Angel
    Ik had na 6 weken wachten zonder ons op enig moment op de hoogte te stellen dat uiteindelijk na 6 weken de spiraal-slang en sproeiknop helemaal niet geleverd wordt. na diverse mails gestuurd te hebben en telefonische navraag bij een niet al te vriendelijke medewerkster die zich niet eens de moeite nam om iets na te kijken , de mails werden niet eens beantwoord totdat je een klacht indient. Ik had naast terugstorting van geld wel iets meer verwacht voor het grote ongemak en behandeling van klant
    Voordeelvanger.nl
    Daar wij onze klanten zeer waarderen ontvangt u van ons per e-mail een kortingscode voor een volgende aankoop. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Ook een klacht indienen over Voordeelvanger.nl?