Opgelost door Voordeelvanger.nl: Voordeelvanger geeft meer nadeel dan Voordeel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 309183
Gebruiker
Wouter B
Datum
3 reacties

Details

De klacht


Binnen spiegel incl Camera besteld , binnen gekregen.
Deed het een week erna werd in de spiegel een plaatje gezet geen card aanwezig, g
Gelijk voordeel vanger gebeld en later gemaild met foto's als bewijs
Na een 10 dagen gebeld men wist niets meer van de mail af opnieuw alles ingestuurd. Eergisteren weer gebeld en ja ze beloven ja ligt bij hoofdkantoor en ik begrijp het niet. Nu een maand is voorbij , en nog een oplossing
wil nu me geld terug spiegel is leuk maar camera werkt niet wat heb ik er dan aan.
Vorige keer ook met iets beloofd men 10% korting te geven op iets wat ook niet werkte maar helaas die 10% heb ik ook nog niet in mail gehad

De oplossing


Geld terug , of nieuwe spiegel en graag een beetje snel
want op deze manier heb ik zo iets van dit bedrijf doet het niet goed

En mijn vertrouwen is weg

3 reacties

  1. Auteur
    Wouter B
    Datum

    niemand reageert van dit bedrijf vind het schandalig normaal heb je 2 jr garantie ik heb de spiegel nog geen 5 weken en stuk na 10 dagen
    Eigenlijk vreemd wel betalen maar nu hoor je niets meer
  2. Auteur
    Wouter B
    Datum

    nu een deel van het geld is binnen nu het resatje nog
    weet wel Voordeel vanger nu blijft voor mij nadeel vanger
    veel beloven maar als je een klacht hier deponeert zijn ze sneller met reagereen als ureen aan de telefoon
  3. Auteur
    Voordeelvanger.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Wij hebben gister contact opgenomen met meneer.

    Het resterende bedrag is reeds terug betaald.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wouter B
Datum
Uiteindelijke oplossing
AL terug gehad en een persoonlijk gesprek met de eigenaar alles naar tevredenheid opgelost super service heel erg bedankt
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Voordeelvanger.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen