Opgelost door Voordeelvanger.nl: Voordeelvanger.nl geeft geen retouradres tenzij je eerst betaalt

content Opgelost
HoeKanHetToch

Voordeelvanger.nl vermeld geen retouradres op de website. Ik wil zelf kunnen bepalen hoe ik mijn bestelling retourneer. Het betreft 2 paar handschoenen die makkelijk als postzending verstuurd kunnen worden. Via de retourinstructies van Voordeelvanger.nl moet ik of met UPS of met DHL de artikelen retourneren. Bovendien moet ik eerst een bedrag van €5,50 betalen om überhaupt een verzendlabel (met retouradres) te ontvangen. De verplichting om per se met een bepaalde vervoerder te retourneren was logisch geweest als het om gratis retourneren ging, maar dat is hier niet het geval, dus verneem ik graag wat het retouradres is van Voordeelvanger.nl.

Een retouradres opgeven waar ik de producten naartoe kan sturen.

Voordeelvanger.nl
    Goedemorgen,

Dank voor uw bericht.

Wij geven onze klanten 2 opties.

Via een retour label (deze kunt u inderdaad online betalen en laten scannen) of u kiest ervoor het pakket zelf retour te zenden via een postpunt.
    Beide opties zijn geen enkel probleem!

Wij hebben zojuist uw mail beantwoord, daar wij niet werken in de weekenden.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Team VoordeelVanger
    Voordeelvanger.nl
    Goedemiddag,

Retouren dienen ten alle tijden eerst aangemeld te worden, alvorens deze retour gezonden worden.
    Vandaar dat hier een weekend overheen kan gaan, wij werken 5 dagen per week en zijn in de weekenden gesloten.

Team VoordeelVanger.

HoeKanHetToch
Het retouradres is per mail aan mij doorgegeven zodat ik zelf kan bepalen hoe ik de zending retourneer. Het zou fijn zijn geweest als deze informatie ook op de site terug te vinden was. Het heeft mij namelijk onnodig tijd en energie gekost om te achterhalen. Voor eenieder die zelf wil bepalen hoe hij/zij een zending retourneert, hierbij het retouradres van VoordeelVanger.nl: Montapacking Roosendaal B.V. T.a.v VoordeelVanger Watermolen 6 4751 VK, OUD GASTEL

Ook een klacht indienen over Voordeelvanger.nl?