Opgelost door Voordeelvanger.nl: Zou graag het geld van de 2 andere terug willen ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 520466
Gebruiker
Droog gerecht#144
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een droogrek besteld, bij het ideal betalen reageerde het afrekenen niet goed en probeerde nogmaals en bij de derde keer werkte het betalen?
Na controle blijkt dat ik er 3 droogrekken heb afgerekend?
De dag daarna probeerde ik contact te krijgen met de klantenservice kon het niet krijgen maar via omwegen kreeg ik een dame aan de telefoon en legde haar voor wat de fout was en zij zorgde ervoor dat de 2 droogrekken terug gingen en 1 droogrek naar mij gezonden word die ik reeds ontvangen heb.
Doch de 2 droogrekken die ik ook betaald heb, die heb ik nog steeds niet terugontvangen en dat is zins 28 januari nog niets van gehoord?
Het gaat om order 301312048 en order 301312050
order 301312056

De oplossing

Dat als er iets fout gaat je de klantenservice je daar bij kan helpen door een gesprek of bij voorbeeld op deze manier waar ik mee bezig ben

1 reactie

  1. Auteur
    Voordeelvanger.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Onze oprechte excuses voor het ongemak, wij zien in het systeem dat uw terugbetaling is blijven hangen.

    Zojuist hebben wij de terugbetaling van beide orders nogmaals doorgezet.
    Het bedrag zal over enkele dagen zichtbaar zijn op uw rekening.

    Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

    301312048 & 301312050 zijn geannuleerd.

    Met vriendelijke groet,

    Team VoordeelVanger.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Droog gerecht#144
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben blij en ontzettend te vreden dat u mij hiermee heb kunnen helpen. Mijn dank is groot. Met vriendelijke groet Christiaan
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Voordeelvanger.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen