Opgelost door Voordeelvanger.nl: Zou graag het geld van de 2 andere terug willen ontvangen
Details
De klacht
Een droogrek besteld, bij het ideal betalen reageerde het afrekenen niet goed en probeerde nogmaals en bij de derde keer werkte het betalen?Na controle blijkt dat ik er 3 droogrekken heb afgerekend?
De dag daarna probeerde ik contact te krijgen met de klantenservice kon het niet krijgen maar via omwegen kreeg ik een dame aan de telefoon en legde haar voor wat de fout was en zij zorgde ervoor dat de 2 droogrekken terug gingen en 1 droogrek naar mij gezonden word die ik reeds ontvangen heb.
Doch de 2 droogrekken die ik ook betaald heb, die heb ik nog steeds niet terugontvangen en dat is zins 28 januari nog niets van gehoord?
Het gaat om order 301312048 en order 301312050
order 301312056
De oplossing
Dat als er iets fout gaat je de klantenservice je daar bij kan helpen door een gesprek of bij voorbeeld op deze manier waar ik mee bezig benUiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.