Klacht Voordelengids.eu: Betalen voor iets dat optijd is geretouneerd

Klachtnummer
# 58678
Gebruiker
madeliefje1992
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na aandringen van de verkoper op straat in Den haag centrum en het feit dat ik er eerst nog over na kon denken en het terug kon sturen zit ik nu een jaar vast aan iets dat ik niet wil. Na terugsturen van de voordelengids binnen het termijn van 8 dagen word er toch een rekening verstuurd omdat de post te laat ontvangen zou zijn, na al aan te hebben gegeven via de mail dat deze wel al verzonden was. Ook heb ik aangegeven dat ik deze passen niet kan gebruiken omdat ik veel op reis ga het komende halfjaar een hierdoor de passen niet optimaal kan gebruiken.
Voordelengids houdt geen rekening met de belangen van de klant wat in deze tijd toch wel van belang zou moeten zijn.

De oplossing

Graag zou ik begrip krijgen van het bedrijf voordelenpas dat ik niet in staat ben om hiervoor te betalen omdat deze passen niet in mijn financiele voordeel gaan werken als ik niet in NL ben. Plus ik deze wel optijd heb geretouneerd aan hun.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Voordelengids.eu?