Klacht Voordelengids.eu: Klacht over Voordelengids.eu

Kirsten

Vorig jaar werd ik aangesproken door een medewerker van voordelengids.eu. Hij vertelde over een pas met korting en dat het per maand maar 6,95 zou zijn. Eenmaal thuis kreeg ik een factuur van 79,95. Dit weigerde ik te betalen omdat dit niet afgesproken was. Ik bleef maar facturen krijgen. Ik heb voordelengids.eu gebeld en hun vertelden dat ik het bedrag maar gewoon moest betalen en een mail moest sturen met de klacht. Ik heb telefonisch aangegeven dat ik wens hier geen gebruik meer van te willen maken en dat het abonnement stop gezet moest worden. Om van alle rompslomp af te zijn heb ik het bedrag betaald. Ik dacht er ook vanaf te zijn en een jaar later krijg ik een mail dat het abonnement verlengd is en dat ik 79,95 moet betalen. Dit wou ik absoluut niet dus heb ik mail contact gehad met hun en aangegeven dat ik niks wist van de schriftelijke opzegging. Zij blijven volhouden dat ik moet betalen.

Ik wil de 79,95 niet betalen, ik heb het 1e jaar al betaald terwijl ik er nooit gebruik van heb gemaakt. De pasjes heb ik nog splinternieuw in de brief.
Ik wil hier geen lidmaatschap meer hebben.

Ook een klacht indienen over Voordelengids.eu?