Klacht Voordelengids.eu: Opzeggen voordelengids

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 167911
Gebruiker
Jaim
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb binnen 14 dagen opgezegd per email en als reactie gekregen dat ik de passen op moest sturen. Dit heb ik gedaan, en alsnog rekeningen binnengekregen en uiteindelijk Credifixx op mijn dak. Ik heb al meerdere malen contact opgenomen met Voordeelgids, maar die beweren de passen niet ontvangen te hebben. Ik heb voldaan aan de contractsvoorwaarden en op tijd opgezegd en de passen opgestuurd, ik verwacht nu ook met rust gelaten te worden.

De oplossing

ik wil van het contract af.

1 reactie

  1. Auteur
    Jaim
    Datum
    Geen reactie van het bedrijf.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jaim
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Voordelengids.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen