Klacht Voordelengids.eu: Weer een ongewenste incasso

jesse

Vorig jaar (2012)is er rond augustus 2x een bedrag van€ 34,95 van mijn rekening afgeschreven voor mijn lidmaatschap van voordelengids.eu. Kort daarop heb ik contact gezocht om mijn lidmaatschap te beeïndigen, dit was alleen schriftelijk mogelijk. Nu heb ik dat dus ook gedaan en met een brief via de post die voldeed aan de eisen om mijn lidmaatschap op te zeggen heb ik dat aangegeven. Na geen gehoor hierop heb ik nogmaals een brief gestuurd, waar ook geen reactie op volgde.

Vervolgens heb ik telefonisch contact gehad en gesproken met een meneer die me aanraadde om mijn brief aangetekend te versturen aldus geschiedde, geen reactie. Het is vervolgens aan mijn aandacht verloren.

En nu zie ik dat er weer 2x €34,95 is afgeschreven. Telefonisch contact leverde niks op. Ik heb 23minuten in de wacht gestaan! Op mijn e-mail word ook niet gereageerd. Dus ik vind dit geen nette manier van zaken doen, ik hoop via deze weg wat te vernemen.

Ik zou graag mijn lidmaatschap opgezegd zien, mijn geld voor dit jaar wil ik dan ook graag terug zien.

Ook een klacht indienen over Voordelengids.eu?