Klacht Voordelig winkelen: Onterechte geldvordering

Klachtnummer
# 190888
Gebruiker
Blauw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Telefonisch benaderd door dit bedrijf met allerlei beloftes waarop ik reageerde geen interesse te hebben. Ik moest de mail afwachten en rustig doorlezen waarop ik met een eventuele "nee" zou kunnen reageren. Nooit een mail ontvangen. Nu word ik al maanden bestookt door de Nederlandse Incasso Centrale. Ik krijg Voordelig Winkelen niet aan de telefoon en op mijn diverse mails - zowel aan Voordelig Winkelen als het incassobureau - wordt totaal niet gereageerd.
Ik ben uiteraard niet van plan te betalen voor een dienst die mij niet geleverd is en waarom ik ook niet gevraagd heb. Ik ben geen overeenkomst aangegaan.
Naar mijn oordeel is hier sprake van onrechtmatig handelen.

De oplossing

Ik wens niet langer benaderd te worden door het incassobureau en dat Voordelig Winkelen de opdracht naar dit incassobureau direct intrekt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Voordelig winkelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Voordelig winkelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen