Wij vinden dat Voordeligautoglas.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Voordeligautoglas.nl: Betaald voor niks, geen product, geen service
Details
Klacht
Op 22 september heb ik een nieuwe vooruit voor mijn Mercedes vrachtwagen besteld en betaald via de website, waar vermeldt staat dat in de meeste gevallen binnen de 24h de ruit wordt vervangen. Nu 12 oktober, na erfelijk veel telefoneren en Meilen, nog altijd geen nieuwe ruit. Meer nog, steeds beloven ze terug te bellen, maken ze afspraak om maandag jl de raam te komen vervangen, maar komen zonder tegenbericht hun afspraak NIET na. Vandaag terug contact, ze zouden vandaag nog terugbellen.. niks gehoord. De vrachtwagen is ondertussen niet meer toegelaten tot het verkeer, dus kan niet meer gebruik worden.Gewenste oplossing
Ik wil dat zoals ook gevraagd in mijn email, deze week voor vrijdag de ruit nog vervangen wordt zodat ik vrijdag de wagen kan laten herschouwen voor toelating verkeer.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.