Klacht VoordeligDVD.nl: gekocht betaald en niets ontvangen

nvggeluidsprodukties

Voor 135 euro aan CD's etc. besteld. fgerekend en nooit iets ontvangen.
Dit bedrijf heette vroeger "voordeligedvds". Let op want er is maar 1 letter verschil.
Bij Voordeligedvds vroeger gewoon zaken gedaan en daarom niet opgelet op die ene lette en besteld met het idee dat het wel goed zit. Na failiet dook dit bedrijf op met een letter meer. Na heel veel bellen en mailen geen reactie. UIteindelijk na een paar maanden bleek er een telefoonnummer te bestaan. Dat was echter een nummer van een bedrijf dat voor al deze firma's ( waarschijnlijk ook weer tegen goed betaling) de telefoon aanneemt met de mededeling dat ze de klacht zullen doorgeven. Ook daar komt niets meer van. Zelfs niet als je uitlegd dat ze voor een corrupt bedrijf werken. ( waarschijnlijk zijn ze dat n.l. zelf ook.) Melding gedaan bij de politie. Er bleek geen adequate mogelkijkheid om dit soort misdaad te melden en aan te pakken. M.a.w. ga gewoon zo door allemaal en wie het meeste geld achterover drukt is winnaar.

Geld terug krijgen natuurlijk.

Wij vinden dat VoordeligDVD.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over VoordeligDVD.nl?