Klacht Voordeligscheren.nl: `kapotte` Brut deodorant.

# 181995
Kurt

6 bussen Brut Original deodorant gekocht.
2 1/2 bus deodorant zijn `kapot`. ruiken niet meer zoals hoort en branden onder de oksels bij gebruik.

`Kapotte` bussen opgestuurd (kosten € 6.75) en na 2.5 weken maar eens gebeld met de vraag wat de status was. Telefonisch kreeg ik al te horen dat er niks mis was maar ik kreeg eea nog wel even per mail. Vijf min later idd de mail dat de geur gewoon goed was en er geen huis irritatie was en dat ik de bussen terug kon krijgen na het betalen van de porto kosten a € 4.95.

Uiteraard ga ik deze kosten niet nog eens betalen.
Ik voel me niet gehoord en behoorlijk bedonderd door Voordeligscheren.nl.

2 nieuwe bussen deodorant die wel ruiken zoals hoort en niet irriteren. En vergoeding van de door mij betaalde portokosten.

Voordeligscheren.nl
    Beste klant,

Wij hebben eerder per email en per Twitter contact gehad.

U heeft de deodorant erg lang geleden bij ons besteld, op deodorant zit normaal gesproken geen garantie. Wij hebben u wel de kans gegeven om het terug te sturen en wij hebben het hier getest. Helaas blijkt uw klacht niet gegrond te zijn, er ontstaan geen huidirritaties en de geur is nog hetzelfde als bij een nieuwe deodorant uit ons magazijn.

Helaas kunnen wij dus niks voor u vergoeden en geen nieuwe producten naar u verzenden.
    Kurt
    Ik blijf dit heel vreemd vinden. Nog jammerder vind ik het dat jullie geen coulance kennen.
    Zou een klant nu echt meer geld gaan betalen om 2 spuitbussen op te sturen als er niets aan de hand zou zijn ? En dan nog een € 4,95 gaat betalen om de `kapotte` en irriterende spuitbussen terug te krijgen ?
    Ik vind de houding van `voordelig scheren` tov zijn klanten wel erg star.
    Dus voordelig scheren blijkt in mijn geval verre van voordelig geweest.