Opgelost door Voordeligscheren.nl: Bestelling niet ontvangen.

MartijnBosman

Deze had ik na een week nog niet ontvangen dus ik besloot de klantenservice te bellen. Zij vertelde mij wacht nog een paar dagen. De week daarop 12-11 vroeg ik aan de telefoniste wat er mis is gegaan. Ze vertelde mij vervolgens dat de bestelling opnieuw word verzonden. Er ging weer een week voorbij, ik nam contact op en er werd mij verteld dat ik moest wachten. Toen besloot ik het maar via het contactformulier te doen, daarbij heb ik vermeld dat ik op 1-12 verhuis naar een ander adres. Hier heb ik geen reactie op gekregen. Vandaag heb ik weer een mail gestuurd. Chapeau voor de ondermaatse dienstverlening.

De bestelling in ontvangst mogen nemen + een oprecht excuus.

Voordeligscheren.nl
    Beste Martijn Bosman,

Af en toe komt het voor dat brievenbus post zoek raakt, helaas is dit bij u gebeurd. Wij maken in zulke gevallen altijd een tweede levering voor de klant, welke wordt verstuurd als pakket zodat deze te allen tijde te traceren is.
    Door een inpakfout is uw tweede levering echter gewoon als brievenbuspost verstuurd en is deze niet meer te traceren.
    Onze excuses voor deze gemaakte fout.

Inmiddels heeft u een nieuw adres, deze heeft u aan ons doorgegeven per email. Gisteren is er een nieuwe levering voor u klaargemaakt en als pakket naar uw nieuwe adres verstuurd. Deze zult u vandaag of morgen ontvangen. Hier is ook een email over gestuurd naar u.

Ik hoop dat wij u hiermee voldoende hebben geholpen.
    Onze excuses voor het ongemak.

Supportafdeling
    MartijnBosman
    Bedankt voor de oplossing, ik wens u fijne dagen toe!
    MartijnBosman
    Het is op de juiste manier opgelost.