Klacht Voordeligscheren.nl: geen garantie op een maand nieuw produkt

Klachtnummer
# 389469
Gebruiker
H.A. van den Berg
Datum
5 reacties

Details

De klacht

na een maand was het plastic omhulsel van het universeel scheerblad voor de cruzer Braun 10B 1000 series gebarsten. ik heb opgebeld maar kreeg van mevr. Jansen op 5-9 j.l. de mededeling "geen garantie, dus nieuwe kopen. het ging om art.nr. 7106581773371.
ik heb ook nog een e-mail gezonden naar voordeeldrogisterij.nl maar die reageren helemaal niet.

De oplossing

mij gewoon een nieuw scheerblad sturen.

5 reacties

  1. Auteur
    H.A. van den Berg
    Datum
    KLACHTENKOMPAS HEEFT "VOORDELIGSCHEREN.nl" niet tot actie kunnen bewegen.
    wij denken dat we ons verlies moeten nemen en een nieuw scheerblad moeten kopen.
    KLACHTENKOMPAS HEEFT DUS NIET ALTIJD HET GEWENSTE RESULTAAT, ZEKER NIET BIJ "VOORDELIGSCHEREN.NL"
  2. Auteur
    Voordeligscheren.nl
    Datum
    Beste H.A. van den Berg,

    Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak.
    Wij vinden het vervelend om te horen dat u onze service op deze manier heeft ervaren.

    Op 06-09 heeft mijn collega u een e-mail gestuurd. Ik vraag u dan ook om op deze e-mail te reageren. Wij willen graag samen met u tot een oplossing komen.

    Met vriendelijke groet,
    Supportmedewerker.
  3. Auteur
    H.A. van den Berg
    Datum
    Beste supportmedewerker,
    Op 6-9 j.l. heb ik geen e-mail van uw collega ontvangen en kon dus ook niet reageren.
    U kan mij ook bellen op 0104222224, dat gaat wat sneller.
  4. Auteur
    Voordeligscheren.nl
    Datum
    Beste H.A. van den Berg,

    Bedankt voor uw reactie.

    Mijn collega zal vandaag contact met u opnemen via de telefoon!
  5. Auteur
    Voordeligscheren.nl
    Datum
    Beste H.A. van den Berg,

    Bedankt voor uw reactie.

    Mijn collega zal vandaag contact met u opnemen via de telefoon!

Ook een klacht indienen over Voordeligscheren.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen