Klacht Voordeligscheren.nl: I.t.t. Wat er geadverteerd wordt geen gratis verzendkosten

wilfred

bestelling willen plaatsen van 3 artikelen .
2 artikelen MET gratis verzending, waarvan 1 brievenbus post, de pakketpost niet.
Telefonisch contact gehad hierover, normaliter is het derde artikel dan ook gratis.
Maar omdat het geen brievenbus post is, toch verzendkosten. Ik draag aan dat er ook een artikel met gratis verzendkosten is, wat niet door de brievenbus kan (heb schermprint als bewijs) deed niet ter zake. Ik noem dit misleiding!

bestelling leveren zonden verzendkosten

Voordeligscheren.nl
    Beste Wilfred Roubos,

Zoals wij telefonisch en via de mail aan u uitgelegd hebben, hebben wij het beleid om bij een bestelling van drie producten of meer het altijd als een pakketje te verzenden om de kans op schade of verlies te verkleinen.
    Ook is het zo dat wanneer u een bestelling plaatst met 1 product met gratis verzending en 1 product waar dit niet zo is, er ook altijd verzendkosten betaald moeten worden omdat dit als pakket verzonden wordt.
    Het kan inderdaad zijn dat er op het moment dat u de bestelling plaatste een fout op de website stond, dit kan helaas een keer voor komen. Dit hebben wij hierna ook direct aangepast.
    Wij vinden het zeer vervelend dat u niet tevreden bent over ons.
    Ik hoop u hiermee de duidelijkheid te schaffen die u wenst.

Ook een klacht indienen over ?