Klacht Voordeligscheren.nl: Scheermesjes wel betaald, maar niet ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 179220
Gebruiker
Klant2016
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 1 juni jl. Gillette scheermesjes besteld en betaald bij Voordeligscheren.nl, bevestiging betaling van "support Voordeligscheren.nl" ontvangen.
Op 7 juni gemaild dat ik nog niets heb ontvangen. Zelfde dag antwoord van "support Heytingebusiness.nl" (HB) ontvangen, dat bestelling is verzonden met PostNL.
9 juni mail van mij aan HB met nog steeds niets ontvangen. Zelfde dag antwoord van HB nieuwe bestelling wordt aangemaakt.
15 juni mail van mij aan HB met nog steeds niets ontvangen. Geen reactie meer van HB! 16 juni ben op vakantie gegaan.
15 juli mail van mij aan HB met nog steeds niets ontvangen, graag alsnog mesjes sturen of geld terug. Geen reactie.
Heb in 2015 twee keer Gillette mesjes besteld bij Voordeligscheren.nl, toen is correct geleverd op zelfde adres met zelfde brievenbus, gaf vertrouwen om weer te bestellen.

De oplossing

Alsnog de reeds betaalde scheermesjes leveren of het betaalde bedrag van 21.90 EUR terugstorten op mijn rekening

1 reactie

  1. Auteur
    Klant2016
    Datum
    De afhandeling is zeer teleurstellend verlopen, omdat Voordeligscheren.nl en de uitvoerende partij, Support Heytingebusiness.nl, niet hebben gereageerd op de klacht. Dat betekent dat ze straffeloos wegkomen met het incasseren van geld en daarna het betaalde product niet leveren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klant2016
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry