Klacht Voordeligscheren.nl: Scheermesjes wel betaald, maar niet ontvangen

Klant2016

Op 1 juni jl. Gillette scheermesjes besteld en betaald bij Voordeligscheren.nl, bevestiging betaling van "support Voordeligscheren.nl" ontvangen.
Op 7 juni gemaild dat ik nog niets heb ontvangen. Zelfde dag antwoord van "support Heytingebusiness.nl" (HB) ontvangen, dat bestelling is verzonden met PostNL.
9 juni mail van mij aan HB met nog steeds niets ontvangen. Zelfde dag antwoord van HB nieuwe bestelling wordt aangemaakt.
15 juni mail van mij aan HB met nog steeds niets ontvangen. Geen reactie meer van HB! 16 juni ben op vakantie gegaan.
15 juli mail van mij aan HB met nog steeds niets ontvangen, graag alsnog mesjes sturen of geld terug. Geen reactie.
Heb in 2015 twee keer Gillette mesjes besteld bij Voordeligscheren.nl, toen is correct geleverd op zelfde adres met zelfde brievenbus, gaf vertrouwen om weer te bestellen.

Alsnog de reeds betaalde scheermesjes leveren of het betaalde bedrag van 21.90 EUR terugstorten op mijn rekening

Klant2016
    De afhandeling is zeer teleurstellend verlopen, omdat Voordeligscheren.nl en de uitvoerende partij, Support Heytingebusiness.nl, niet hebben gereageerd op de klacht. Dat betekent dat ze straffeloos wegkomen met het incasseren van geld en daarna het betaalde product niet leveren.