Klacht Voordeligwinkelen.online: Heb een herinneringsnota gehad zonder reeel op de aanbieding in te kunnen gaan.

Klachtnummer
# 185495
Gebruiker
Ad
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Telefonisch is besproken dat er een termijn zou zijn om op te zeggen, om te annuleren en er van af te zien.
Gegevens aangegeven en ik zou mail krijgen, post krijgen etc. niets van dat alles.
Dus ik heb niets in kunnen zien of iets van die geest.
Toen ik nog steeds niets had gehoord of gezien en het geld van de rekening is gehaald heb ik het teruggevorderd.
Nu een herinnering gekregen, jawel, op mijn mailadres.
Ik wil er vanaf zien, telefoon word niet opgenomen het contact is heel moeilijk.
Ik heb geen kans gehad om het op tijd te annuleren.

Gewenste oplossing

Ik wil van het (contract) af, een contract wat volgens mij niet bindend is omdat het bedrijf geen actie heeft ondernomen wat telefonisch is overlegd.
Ik zou graag zien dat de rekening, het contract, de herinnering teniet word gedaan.

1 reactie

  1. Auteur
    Voordeligwinkelen.online
    Datum
    Geachte A. Lichtenberg,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Kunt u ook zoals afgesproken de klacht op klachtenkompas sluiten?

    Met vriendelijke groeten,

    Voordelig Winkelen

Ook een klacht indienen over Voordeligwinkelen.online?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen