Klacht Voordeligwinkelen.online: Heb een herinneringsnota gehad zonder reeel op de aanbieding in te kunnen gaan.
Details
Klacht
Telefonisch is besproken dat er een termijn zou zijn om op te zeggen, om te annuleren en er van af te zien.Gegevens aangegeven en ik zou mail krijgen, post krijgen etc. niets van dat alles.
Dus ik heb niets in kunnen zien of iets van die geest.
Toen ik nog steeds niets had gehoord of gezien en het geld van de rekening is gehaald heb ik het teruggevorderd.
Nu een herinnering gekregen, jawel, op mijn mailadres.
Ik wil er vanaf zien, telefoon word niet opgenomen het contact is heel moeilijk.
Ik heb geen kans gehad om het op tijd te annuleren.
Gewenste oplossing
Ik wil van het (contract) af, een contract wat volgens mij niet bindend is omdat het bedrijf geen actie heeft ondernomen wat telefonisch is overlegd.Ik zou graag zien dat de rekening, het contract, de herinnering teniet word gedaan.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.