Opgelost door Voordeligwinkelen.online: Ik zou 59,50 moeten betalen maar weet niet waar voor, wat nu opgelopen is tot 100,87 euro. Vraag iedere keer om bewijs !

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182931
Gebruiker
gember82
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb al eerder klacht ingediend over dit bedrijf. En telefonisch gesprek gehad met jullie. Nu weer vordering van incasso gekregen. Dreigende taal als ik niet betaal de voortvloeiende extra kosten moet betalen.
Ik heb maar weer gereageerd dat ik niet betaal zonder bewijs van inschrijving/aangaan van overeenkomst.Tot nu toe nooit reactie gekregen!
Ik vind het wel heel erg vervelend worden.
Wat moet ik nu doen??
Groet Carla Koch

De oplossing

Ik betaal niet omdat ik niet weet waarvoor! Het bedrijf komt niet met bewijzen.

2 reacties

  1. Auteur
    gember82
    Datum
    Krijg nu bericht over dagvaarding binnen 4 dagen. Wat moet ik doen? Groet C.Koch
  2. Auteur
    gember82
    Datum
    Wat ik heel fijn vond dat ik niet de enige was met dit probleem. Verder heb ik telefonisch contact gehad met de consumenten bond en mij hebben gesteund. Misschien had ik op een gegeven moment wel betaald om van die stress af te zijn. Op een gegeven moment werd dit een principiële zaak voor mij. Wat een stelletje boeven. Ik vind dat dit bedrijf aangeklaagd moet worden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gember82
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy