Klacht Voordeligwinkelen.online: Nooit een overeenkomst aangegaan

# 191558
Carrie

Ik ben telefonisch benaderd door voordelig winkelen online terwijl ik al tijden ingeschreven ben in het bel-me-niet-register. Nu was ik 'de gelukkige winnaar' etc. Ik gaf aan geen interesse te hebben en krijg te horen dat ik toch heb gewonnen en maar even 59,- moet betalen. Als ik me wil afmelden, moet dat via een welkomstmail. Mailbox in de gaten gehouden, geen enkele mail gehad. Wordt het ineens afgeschreven (hoe komen ze aan mijn gegevens?!), gestorneerd en nu al 2x bericht van een incassobedrijf dat ik moet gaan betalen. Ik heb nergens 'ja' op gezegd, niets ondertekend, ik kan ze niet bereiken, krijg alleen continu mails van incassobedrijven. Eerst stichting derdengelden incassoservice en daarna van de Nederlandse incassocentrale. Vervolgens diverse mails gestuurd waar ik geen reactie op terug krijg. Nu krijg ik vannacht ineens een mail met een dagvaarding voor € 110,01. Ik ben geen overeenkomst aangegaan, dus wil graag dat het dossier wordt gesloten.

Ik wil dat ze stoppen met aanmaningen sturen voor iets wat ik niet hoef te betalen. Ik ben geen overeenkomst aangegaan en wil OF bewijs dat ik dat wel ben aangegaan OF dat het dossier wordt gesloten

Ook een klacht indienen over Voordeligwinkelen.online?