Klacht Voordeligwinkelen.online: Onterecht iets in rekening gebracht en via incassobureau proberen te incasseren!

sad Niet opgelost
Wuppie

Gebeld door medewerker van Voordelig winkelen.nl (naam onduidelijk) dat er een rekening openstaat van 142 euro, en nu via een incasso bureau Mediation Agancy B.V een e-mail ontvangen waarbij ik de laatste mogelijkheid heb om te betalen anders komen er extra kosten bij! Ik ben me nergens van bewust, nooit een e-mail gehad van voordelig winkelen.nl, nooit iets geactiveerd, nooit iets gekocht! Er is geen overeenkomst getekend o.i.d.

Zogenaamde rekening vernietigen en bewijs dat ik iets getekend zou hebben!

Bijlagen

Wuppie
    Ik heb inmiddels een E-mail verzonden naar het Incassobureau met het verzoek de incasso te laten vervallen, omdat de incasso onterecht is met de volgende redenen:
    welke datum en voor welk bedrag er volgens de ondernemer een overeenkomst zou zijn.
    Er is geen duidelijkheid over een eventuele opzegtermijn en dat het hier een zgn. abonnement betreft
    En er staat niet uit welke kosten de hoofdsom bestaat.
    De Telemarketingwet (zie ACM.nl) zegt dat een mondeling op band opgenomen ‘Ja’ , geen schriftelijke instemming is. Er is dus geen geldig contract!

Incasso laten vervallen

Ook een klacht indienen over Voordeligwinkelen.online?