Klacht Voordeligwinkelen.online: Slecht geregeld bedrijf die niet luisteren als je hun aan de telefoon hebt

# 190165
MarioBoos

na een tijd geleden telefonisch contact te hebben gehad met een medewerker , heb ik ook aangegeven dat ik informatie wou ontvangen zodat ik dan zelf rustig aan kon bekijken .
echter ontvang ik geen mail in mijn inbox , een tijd later was op een andere mail aan het wachten toen ik verder ging zoeken , in me ongewenste email dat het misschien daar is verzonden toen ik kwam de mail van voordelig winkelen online en toen ik de mail zag , zag ik dat er een bedrag van 59,95 afgeschreven gaat worden , maar er stond een link erin om het te annuleren , maar de link liep vast en kon niks meer , ook nergens een nummer te vinden om ze te bellen , daarna krijg ik een mail van incassobureau van voordelig winkelen online die ik toevallig ook had gezien in mijn ongewenste email . dus contact gehad me incasso en ik word van kasje naar muur gestuurd , en eindstand moet ik voor iets gaan betalen wat ik zeker niet gaat gebruiken.
me naam is verkeerd geschreven .

Dit bedrijf moet gewoon stoppen met mensen benaderen om ze vervolgens geld van hun af te persen want daarop komt het neer .
ze zeggen informatie maar ze sturen factuur voor je op die je in je ongewenste email binnenkomt.
en dan gaan ze ervan uit als je niet reageer dan ga je akkoord met hun factuur.

Als je contact met ze opneem zit je bijna half uur aan de lijn te wachten en dan komen ze moet bullshit

Ook een klacht indienen over Voordeligwinkelen.online?