Klacht Voordeligwinkelen.online: voordeel winkelen blijft mijn maar mails sturen ook via incasso dat ik zou moeten betalen

# 191561

[Stideris_Voordelig Winkelen

[#KM-496051] [#RL-218727]

Betreft: Ontbreken schriftelijke instemming telefonisch afgesloten langlopend abonnement

Geachte heer, mevrouw,

Ik ontving van uw bedrijf geen brief waar ik schriftelijke bevestiging heb gegeven plus handtekening op uw langlopende aanbieding.
U heeft mij telefonisch benaderd met een aanbod voor een abonnement op uw diensten. Op basis van de wet (art. 6:230v lid 6 BW) is echter voor een dergelijke overeenkomst schriftelijke instemming vereist. Dat is hier niet gebeurd.
Hierdoor is niet voldaan aan het wettelijke schriftelijkheidsvereiste en is geen rechtsgeldige overeenkomst tot stand gekomen.
Nu er geen sprake is van een rechtsgeldig gesloten overeenkomst acht ik mij niet gebonden aan de overeenkomst en ook niet verplicht tot betaling van uw rekening(en).
Ik verzoek u om een reactie binnen drie weken na datum van deze brief en verwacht geen verdere rekeningen van uw bedrijf meer te ontvangen.

Dat ze stoppen met mijn lastig te vallen en artikel 6:230v lid 6 BW eens goed lezen

diana
    Blijven maar dreigen via incassobedrijf maar nemen niet de moeite om op de loacht via klachtenkompas te reageren

diana

Ook een klacht indienen over Voordeligwinkelen.online?