Klacht Voordeligwinkelen.online: voordeel winkelen blijft mijn maar mails sturen ook via incasso dat ik zou moeten betalen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 191561
Gebruiker
diana
Datum
1 reactie

Details

De klacht


[Stideris_Voordelig Winkelen

[#KM-496051] [#RL-218727]

Betreft: Ontbreken schriftelijke instemming telefonisch afgesloten langlopend abonnement

Geachte heer, mevrouw,

Ik ontving van uw bedrijf geen brief waar ik schriftelijke bevestiging heb gegeven plus handtekening op uw langlopende aanbieding.
U heeft mij telefonisch benaderd met een aanbod voor een abonnement op uw diensten. Op basis van de wet (art. 6:230v lid 6 BW) is echter voor een dergelijke overeenkomst schriftelijke instemming vereist. Dat is hier niet gebeurd.
Hierdoor is niet voldaan aan het wettelijke schriftelijkheidsvereiste en is geen rechtsgeldige overeenkomst tot stand gekomen.
Nu er geen sprake is van een rechtsgeldig gesloten overeenkomst acht ik mij niet gebonden aan de overeenkomst en ook niet verplicht tot betaling van uw rekening(en).
Ik verzoek u om een reactie binnen drie weken na datum van deze brief en verwacht geen verdere rekeningen van uw bedrijf meer te ontvangen.





De oplossing

Dat ze stoppen met mijn lastig te vallen en artikel 6:230v lid 6 BW eens goed lezen

1 reactie

  1. Auteur
    diana
    Datum
    Blijven maar dreigen via incassobedrijf maar nemen niet de moeite om op de loacht via klachtenkompas te reageren

Uiteindelijke oplossing

Auteur
diana
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Voordeligwinkelen.online?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen