Klacht Voordeligwinkelen.online: voordeligwinkelen online/ by2fly incasso

Esthercairo

Ik krijgt incasso dat ik een bedrag heb openstaand van 145 euro . aan buy2fly van 2016. ik zou akkoord zijn gegaan met een e-mail
de oorspronkelijk bedrag zou zijn 69 euro.
vandaag kreeg ik een dreigende incasso aan de telefoon van als ik niet betaal volgende week een gerechtsdeurwaarder op me zou sturen voor 180 euro . ze komen niet met bewijzen. ze zijn oplichters.zoals jullie kunnen zien heb aan gegeven geen gebruik van willen maken. onder aan deze bladzijden.

Geachte E. Trijp,

Fijn dat u ook bij Buy 2 Fly gaat shoppen en besparen.

Op bij Buy 2 Fly krijgt u geld terug op al je online aankopen bij méér dan 2.500 aangesloten webwinkels. En op de aangegeven periodes alle inkopen die u doet bij de winkels die u gewend bent te doen. Koop kleding, schoenen, PC, GSM, TV en nog veel meer en u betaalt altijd minder! Wij hebben namelijk geen dure winkels op dure locaties. Alles gaat telefonisch en per mail en zodoende zorgen wij ervoor dat we u de laagste prijzen kunnen bieden.

Om nu al een fantastische vakantie te boeken voor uw zelf kunt u terrecht op onze website door in te loggen via onderstaande link en persoonlijke inloggegevens.

Link website : www.buy2fly.nl
Gebruikersnaam : estherl12388
Wachtwoord : tdwpdjiv

De voordelen van bij Buy 2 Fly zijn:
· Als welkomsgeschenk ontvangt u van ons 2 GRATIS reizen naar keuze voor 2 personen. U betaalt alleen voor de luchthavenbelasting;
· 25 tot 50% korting op alle beschikbare reizen;
· Tot 25% korting op uw aankopen
· Altijd voordeliger dan diverse reisorganisaties.

Met vriendelijke groeten,
Buy 2 Fly

Heeft u zich bedacht en wilt u toch geen gebruik maken van deze bijzondere aanbod? Dan kunt u dit binnen 7 dagen kostenloos opzeggen door een mail te sturen naar: info@buy2fly.nl.

Met vriendelijke groeten,
Buy 2 Fly

Ik wil geen gebruik van maken.

Mvg

Esther van Trijp.

geen bedrag betalen en geen incasso meer.

Esthercairo
    Ik heb nog geen antwoord ontvangen

Nog niets van gehoord

Ook een klacht indienen over Voordeligwinkelen.online?