Klacht Voordeligwinkelen.online: Vordering!! Nooit iets besteld of ja gezegd en nooit mail ontvangen!

sammy

In April heeft iemand zonder mijn toestemming 59,50 geincasseerd van mijn bankrekening zonder vermelding van naam van het bedrijf. Dit heb ik dus terug laten storten en gelijk laten blokeren. Dit was in april. daarna nooit meer iets gehoord.
Nu Krijg ik 11 aug een mail van de nederlandse incasso centrale dat ik 100,75 e moet betalen namens voordelig winkelen online. Betalen binnen 10 dagen.
Ik heb nooit ja gezegd en of enige mail of post ontvangen van dit bedrijf. Dus heb ik gelijk een mail terug gestuurd dat ze met bewijs moeten komen waar ik dan voor moet betalen. Graag een kopie van een wettelijk bindend contract van online winkelen.nl of een bandopname dat ik akkoord ben gegaan.
Nu vandaag krijg ik weer een mail dat ik nu 100,91 moet betalen binnen 7 dagen. Ook weer gelijk een mail terug gestuurd.
Ik ga dus niet betalen voor iets waar ik nooit mee heb ingestemd en nooit iets van ontvangen heb.
Graag een reactie.

M elias

Dat ik niet meer wordt lastig gevallen en er niets meer van hoor. Of ze moeten met bewijzen komen dan betaal ik.