Klacht Voorjou.nl: Zeer slechte service en communicatie voorjou.nl

Klachtnummer
# 316929
Gebruiker
B4
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via werkgever cadeaukaart ontvangen. Een cadeaukaart hiervoor gekozen, echter code niet ontvangen of kwijt. Via klantenservice veel telefonisch contact gehad en toezegging per mail dat ik in juni binnen 7 dagen de code zal ontvangen. Niet ontvangen en klantenservice helpt niet want die zegt stuur maar een mail. Wederom mails verstuurt, geen antwoord. Ben nu vanaf april bezig zonder enig resultaat.

De oplossing

Code opnieuw verstrekken wat per mail toegezegd is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Voorjou.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Voorjou.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen