Klacht Voorne Putten Verhuur&Events: Restitutie kaartjes afgelast concert Alain Clark

Annie

4kaartjes gekocht voor een concert op 18april via voorne putten verhuur.Helaas is dit concert op de zelfde dag afgelast ivm de storm. We zouden via de mail horen wanneer de nieuwe datum zou zijn. Dit bleek achteraf half oktober te zijn geweest. Ik kwam daar in november achter omdat ik geen Email had ontvangen. Contact gezocht met Wetickets. Die verwees me naar Voorne P.V. Tefonisch contact gehad.de man vroeg of ik het evenverhaal alsnog wilde mailen en gaf het gevoel dat het wel zou goed komen. Helaas niet!! Na meerdere onbeantwoorde mailtjes en ingesproken telefoontjes weer contact gezocht met Wetickets. Die zouden bemiddelen(staat op het ticket onder voorwaarde).Daar kreeg ik na 4weken de mail van dat als ik mijn geld nog niet terug had hij niets meer kon doen. VPV weer gebeld die meerdere keren de hoorn erop gooide'zonder te reageren.

Geld terug!!

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

Annie
    Voorne Putten Verhuur&Events heeft gereageerd met de mededeling dat ze geen geld terug geven omdat ze genoeg reclame hebben gemaakt. Helaas zijn ze geen email naar ons verzonden maar daar gaan ze aan voorbij! Ook redeneren zij dat ik mogelijkerwijs toch gebruik van de kaartjes zou hebben gemaakt. Klinkklare onzin, want ik heb de kaartjes nog in mijn bezit. Ik kan 4 kaartjes krijgen voor het Rockanje live 2014. Dat is geen concert waar onze keuze naar uit gaat. Geef gewoon ons geld terug!!!