Klacht Voortman keukens: Gebreken na plaatsing keuken nog steeds niet opgelost na ruim 2 maanden.
Details
Klacht
Via de projectontwikkelaar onze keuken gekocht bij Keukenvision Naaldwijk. De klant is hier koning, totdat je je handtekening hebt gezet. Zeer slechte service bij opleveringsgebreken. ZZP-ers die geen idee hebben hoe ze de alusplash achterwand moeten plaatsen en dit verkeerd gedaan hebben. Een extra stuk bijbesteld dat na 8 weken zou worden geplaatst en weer fout is ingemeten. Al die tijd kan de schouw van de afzuigkap niet worden opgehangen. Een kookplaat die maar gedeeltelijk werkt. Een verkeerd geleverde bestekbak die opnieuw is besteld en na 8 weken blijkt het weer de verkeerde te zijn. 6 Weken moeten wachten op een offerte voor extra spatplinten en vensterbank. Na eindeloos mailen en bellen zijn deze eindelijk besteld. Nu weer 8 weken levertijd en het is nog maar de vraag of dit wel in de juiste maten en kleur binnenkomt. Er zijn ruim 2 maanden verstreken sinds de plaatsing keuken en er is nog niets afgemaakt of opgelost.Gewenste oplossing
Wij willen dat alle genoemde mankementen en punten op zeer korte termijn worden verholpen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.