Klacht Voortman keukens: Gebreken na plaatsing keuken nog steeds niet opgelost na ruim 2 maanden.

Klachtnummer
# 665326
Gebruiker
FamPietersen
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Via de projectontwikkelaar onze keuken gekocht bij Keukenvision Naaldwijk. De klant is hier koning, totdat je je handtekening hebt gezet. Zeer slechte service bij opleveringsgebreken. ZZP-ers die geen idee hebben hoe ze de alusplash achterwand moeten plaatsen en dit verkeerd gedaan hebben. Een extra stuk bijbesteld dat na 8 weken zou worden geplaatst en weer fout is ingemeten. Al die tijd kan de schouw van de afzuigkap niet worden opgehangen. Een kookplaat die maar gedeeltelijk werkt. Een verkeerd geleverde bestekbak die opnieuw is besteld en na 8 weken blijkt het weer de verkeerde te zijn. 6 Weken moeten wachten op een offerte voor extra spatplinten en vensterbank. Na eindeloos mailen en bellen zijn deze eindelijk besteld. Nu weer 8 weken levertijd en het is nog maar de vraag of dit wel in de juiste maten en kleur binnenkomt. Er zijn ruim 2 maanden verstreken sinds de plaatsing keuken en er is nog niets afgemaakt of opgelost.

Gewenste oplossing

Wij willen dat alle genoemde mankementen en punten op zeer korte termijn worden verholpen.

2 reacties

  1. Auteur
    FamPietersen
    Datum
    Nog altijd zijn de mankementen niet verholpen.
  2. Auteur
    Voortman keukens
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Voortman keukens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen