Klacht Voortman keukens: Slechte communicatie, moet allemaal vanuit de klant komen, keuken incompleet, oplossing te laat.

Klachtnummer
# 593740
Gebruiker
B Bakker
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Onze keuken is deels geplaatst maar er missen nog verschillende dingen, waaronder de vaatwasser. Oorspronkelijk hebben wij het gehele bedrag vooruitbetaald, naar zeggen van Voortman omdat zij de keuken in voorraad hadden genomen. Bij het leveren bleek een deel niet aanwezig te zijn. Over de vooruitbetaling heb ik voor het leveren met Voortman gesproken, zij wisten dus dat niet alles leverbaar was maar hebben dit toen niet gezegd.

Nou zou inmiddels alles in voorraad zijn genomen, wij zijn daarbij akkoord gegaan met een alternatieve vaatwasser.
Telefonisch is aangegeven dat alles snel geplaatst kon worden, dit blijkt in werkelijkheid over een maand pas te kunnen.

Ik krijg geen reactie op mails en ik wordt ook niet teruggebeld.

Het contact is vanaf het begin al slecht verlopen, dit heb ik ook eerder aangekaart en dit zou worden verbeterd, tot nu toe is het helaas alleen maar verslechterd.

Gewenste oplossing

Ik wil dat de ontbrekende onderdelen zo snel mogelijk worden geleverd. Dit is simpelweg nodig om de keuken te kunnen gebruiken. Daarnaast is het ook afgesproken. Het is echt heel jammer en onnodig dat dit zo loopt en onze ervaring met Voortman door de slechte communicatie zo negatief is, dit terwijl de mensen die de keuken kwamen monteren het super hebben gedaan.

2 reacties

  1. Auteur
    Voortman keukens
    Datum
    Beste familie Bakker, excuses dat wij in deze tijd niet in staat zijn om sneller te acteren. Als er zaken zijn waardoor uw keuken echt niet bruikbaar is dan zullen wij er alles aan gaan doen om dit op korte termijn te realiseren. Er wordt telefonisch contact met u opgenomen vandaag of morgen.
  2. Auteur
    B Bakker
    Datum
    Inmiddels is het iets naar voren gehaald maar zijn er ook nieuwe problemen. Ik wacht even af hoe en of dit opgelost gaat worden.

    Één van de problemen is dat de oven naast de koelvriescombinatie is geïnstalleerd, als deze aan is en daarna, is de koelvriescombinatie extra hard aan het werk en ontstaat meteen flinke ijsvorming op de achterwand van de koelkast. Dit duurt erg lang en is niet goed, kost ook veel energie.

Ook een klacht indienen over Voortman keukens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen