Klacht Voortman keukens: Slechte communicatie, moet allemaal vanuit de klant komen, keuken incompleet, oplossing te laat.
Details
Klacht
Onze keuken is deels geplaatst maar er missen nog verschillende dingen, waaronder de vaatwasser. Oorspronkelijk hebben wij het gehele bedrag vooruitbetaald, naar zeggen van Voortman omdat zij de keuken in voorraad hadden genomen. Bij het leveren bleek een deel niet aanwezig te zijn. Over de vooruitbetaling heb ik voor het leveren met Voortman gesproken, zij wisten dus dat niet alles leverbaar was maar hebben dit toen niet gezegd.Nou zou inmiddels alles in voorraad zijn genomen, wij zijn daarbij akkoord gegaan met een alternatieve vaatwasser.
Telefonisch is aangegeven dat alles snel geplaatst kon worden, dit blijkt in werkelijkheid over een maand pas te kunnen.
Ik krijg geen reactie op mails en ik wordt ook niet teruggebeld.
Het contact is vanaf het begin al slecht verlopen, dit heb ik ook eerder aangekaart en dit zou worden verbeterd, tot nu toe is het helaas alleen maar verslechterd.
Gewenste oplossing
Ik wil dat de ontbrekende onderdelen zo snel mogelijk worden geleverd. Dit is simpelweg nodig om de keuken te kunnen gebruiken. Daarnaast is het ook afgesproken. Het is echt heel jammer en onnodig dat dit zo loopt en onze ervaring met Voortman door de slechte communicatie zo negatief is, dit terwijl de mensen die de keuken kwamen monteren het super hebben gedaan.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.