Klacht Voortman keukens: Slechte communicatie

Klachtnummer
# 619753
Gebruiker
R.R. Katerberg
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Lang verhaal over communicatie maar die laat gewoon te wensen over. De keuken zelf is prima maar de nazorg is te triest voor woorden. Medewerkers ziek, terugbel belofte en afgescheept met mail. Ondertussen al anderhalve maand zonder kookplaat en een defecte kookplaat als tijdelijke vervanging. Bij bellen van het centrale nummer werkt doorschakelen naar de service afdeling niet want er is niemand beschikbaar, laat dat nou net de klacht zijn die ik zelf ook continue ervaar. Dus maar weer een terugbel belofte gekregen. Medewerker wist ook niet hoe snel ze de telefoon weer op moest leggen. Geen “wat vervelend voor u”, of wat voor excuus dan ook, enkel de irritatie die er hoor aar vanaf droop. 13000 euro voor een keuken en al anderhalve maand je moeten behelpen, volgens mij is dat een reden voor echte irritatie en niet het te woord staan van een teleurgestelde (maar beleefde) klant.

Gewenste oplossing

Compensatie voor het anderhalve maand eten uit de oven, wat schreeuwend duur is met de huidige energieprijs

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Voortman keukens is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Voortman keukens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen