Voortman keukens is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Voortman keukens: Voortmangroep bv houdt zich niet aan de kosteloze reparatie bij de wettelijke garantie
Details
Klacht
3.5 jaar geleden hebben wij bij voortman groep een keuken met oa een vaatwasser gekocht. Deze vaatwasser is voor de 2e keer kapot. Ik heb 1.5 week lang meerdere malen telefonisch getracht contact op te nemen met de serviceafdeling zonder resultaat. Na 3 dagen kreeg ik een berichtje van de fabrikant om een afspraak in te plannen, waarbij ik wederom 65 euro voorrijkosten moet betalen. Ik heb mij bij de verkoper gemeld en onderbouwd aangegeven dat ik recht heb op wettelijke garantie middels de vb brief van de consumentenbond. Hierop hebben zij mij telefonisch benaderd en aangegeven dat de voorrijkosten in rekening gebracht mogen worden. Na een gesprek met de juriste en gebruik van de website van het ACM heb ik hun ongelijk bewezen. Ze blijven echter bij hun standpunt. Onze vaatwasser kan alleen worden gemaakt Na betaling van 65 euro voorrijkosten.Gewenste oplossing
Ik wil dat zij voor mij op korte termijn een kosteloze afspraak, dus zonder voorrijkosten, inplannen bij de fabrikant.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.