Klacht Voortman keukens: Zwellen en barsten deurtjes in een Voortman keuken.

Gerrit Wermink

Bij de vaatwasser en het naastliggende kastje zwellen de deurtjes en barst de lak. Dit waarschijnlijk ten gevolge van de verbinding van de vaatwasser die de hete lucht via de bevestingsschroeven in het paneel blaast. Dit is gemeld aan Voortman en er moest diverse keren gebeld worden voordat de klacht in behandeling wordt genomen. Deze in onze ogen eigen fout van Voortman wordt afgedaan als eigen schuld. "U zult wel waterschade hebben gehad,..." Nu wordt er een offerte gestuurd om de deurtjes te vervangen. In de offerte is ook nog eens een verkeerde kleur aangegeven. Als Voortman een nieuwe keuken kan verkopen bent u koning,...als het contract getekend is ben je zeer slecht af. De service afdeling neemt mensen totaal niet serieus.

Voortman dient haar eigen productiefouten en problemen onder ogen te zien en de frontjes te vervangen onder garantie. Indien er klachten komen dient Voortman deze serieus te nemen en eerlijk te beoordelen.

Voortman keukens is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Voortman keukens?