Klacht Voortman keukens: zwellen keukenkast

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 12932
Gebruiker
Jan68
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het kastje onder de gootsteen is aan de linkerbovenhoek al geruime tijd (+/- half jaar) over een hoogte van 3 cm opgezwollen, terwijl de keuken net een jaar in gebruik is. We hebben dit gemeld tegelijk met een klacht over het gasfornuis (deze is klacht is wel opgelost). We vragen Voortman keukens niet anders dan het kastje te komen vervangen en wel onder de noemer garantie. Volgens ons is het een fabrieksfout.

De oplossing

We vragen Voortman keukens om het onderkastje te vervangen door een nieuwe onder de noemer garantie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Voortman keukens is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Jan68
    Datum
    We zijn nu 2 jaar verder en de plek blijft zo als het was, het is dus wel een productiefout, anders was het opzwellen verder gegaan. Voortman keukens Rijssen heeft hier een slechte inschatting gemaakt en had met een kleine moeite een tevreden klant gehad wat nu een zeer ontevreden klant is geworden die Voortman bij een volgende keuken zal overslaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jan68
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Voortman keukens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen