Klacht Vosa Bruidskleding: Lelijke trouwjurk.

Klachtnummer
# 64740
Gebruiker
Kimdenhaag
Datum
0 reacties

Details

De klacht

4 maanden geleden heb ik een trouwjurk besteld bij Vosa in Wassenaar. Ze bestellen jurken vanuit huis om de prijs laag te houden wat voor mij mooi was. De levertijd was 6/8 weken en na 9 weken kreeg ik te horen dat mijn jurk met verzenden kwijt was. Ze kwamen met een alternatief en beloofde een jurk ZONDER kant met veel steentjes. Dus ik was tevreden. Echter toen ik de jurk maandag mocht ophalen zaten er geen steentjes op. Maar veel kant en kralen, lelijke bloemen die uitgeknipt leken door een kleuter. Ik was geschrokken en niet blij. Maar omdat de eigenaresse zo intimiderend was heb ik hem maar mee naar huis genomen. Thuis was ik helemaal niet blij, de jurk zit niet mooi en was niet wat ik wilde hebben. Nu blijkt mijn jurk gewoon voor 120 euro op ebay te staan. Terwijl ik 300 heb aanbetaald. Vosa wil het probleem niet oplossen en bedreigd me dat ik wordt afgemaakt.

De oplossing

Mijn jurk ligt nu bij een naaister omdat ik over 4 weken ga trouwen en Vosa mij niet wil helpen. Het gaat mij 150 euro kosten om de jurk naar wens te laten maken. Ik wens dat Vosa deze rekening voor zich neemt. Dan maken ze nog steeds 20 euro winst en kunnen we allebei tevreden zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vosa Bruidskleding hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vosa Bruidskleding?