Opgelost door Vouchervandaag.nl: Geen doorkoppeling over wijziging badkledingdagen Zwaluwhoeve

# 120100

Hallo,
Wij hebben eind maart via Voucher Vandaag een weekendje weg geboekt bij de Zwaluwhoeve, met 1 overnachting en 2 maal toegang tot de sauna. Toen wij boekten, was het zo dat elke dinsdag en de 1e zondag van de maand een badkleding dag was, sinds juni is dit dus uitgebreid naar elke dinsdag en de 1e EN 3e zondag van de maand, als ik niet in de week voorafgaand aan ons weekendje weg, 18 en 19 juli, had gekeken op de site van de Zwaluwhoeve, hadden wij niet geweten dat het badkleding dag zou zijn en hadden wij, ondanks dat we betaald hadden, niet naar binnen gemogen, omdat we dan dus geen badkleding bij ons hadden gehad. Ik vind dus nu, dat Voucher Vandaag ons daarvan op de hoogte had moeten brengen, door ons even een mailtje te zenden, met melding dat er een extra badkleding dag in de maand is bijgekomen, want als ik dus niet had gekeken, waren we wel ons geld kwijt geweest, want we zouden dan niet naar binnen kunnen gaan.

Graag willen we een compensatie, want wij gaan het liefst naar de sauna als er geen badkleding gedragen hoeft te worden, want met badkleding voelen wij ons niet echt prettig in de sauna, zo'n stuk textiel hoort er voor ons niet bij, in een sauna hoor je in je blootje te verblijven. Het is wel zo, dat we het dus nu hebben uitgeprobeerd, maar het is ons dus niet bevallen, normaal gesproken maken we op een dag dat we naar de sauna gaan, echt veel gebruik van de diverse sauna's, met tussendoor even afkoelen en relaxen ( gebruik maken van het zwembad en even zitten en iets eten ), maar afgelopen zondag hebben we eigenlijk meer in het zwembad doorgebracht en gerelaxt, als dat we dus gebruik hebben gemaakt van de sauna's, bovendien was het ook nog eens zo, dat het overal heel druk was, dat je niet echt, althans bij sommige sauna's ( b.v. het stoombad ) een zitplaats kon krijgen.

Vouchervandaag.nl
    Beste mevrouw Veldhuis,

Het spijt ons dat uw ervaring teleurstellend is geweest. Wij doen juist onze uiterste best om onze klanten tevreden te stellen.
    Helaas heeft de Zwaluwhoeve de badkleding dagen aangepast zonder ons daar in te kennen. Het blijkt dat de vraag naar badkleding dagen steeds groter wordt en daarom zijn er extra dagen bijgekomen. Ik begrijp uw teleurstelling, maar helaas kunnen wij er nu niets meer aan veranderen. Bedankt voor uw reactie en we zullen hier in de toekomst nog beter op letten.
    Tim
    www.vouchervandaag.nl
    Anastasia50
    Jammer dat er niets aan veranderd kan worden, maar we weten nu dat de Zwaluwhoeve de badkleding dagen heeft uitgebreid en gaan er in de toekomst voor zorgen dat wij nooit meer op de 1e of op de 3e zondag naar de Zwaluwhoeve gaan, in de hoop dat het niet nog meer uitgebreid zal worden, want de zondagen zijn eigenlijk de enige dagen dat wij een dergelijk uitje kunnen doen, vanwege drukke werkzaamheden door de rest van de week heen.

Anastasia50

Ook een klacht indienen over Vouchervandaag.nl?